Tryb wieloosobowyPC GryGry na MacDarmowe GryGry OnlineUkrytymi Przedmiotami
Insurgency gra
5
1

Insurgency

Do czasu premiery Insurgency, zespół New World Interactive miał już Day of Infamy i mod silnika Source o tej samej nazwie, co ta gra. Nie wiedzieli, że ta gra zdobędzie nagrodę Indie roku od IndieDB i stanie się złotym standardem realistycznych taktycznych strzelanek FPS. Jak udało im się stworzyć tak intrygującą grę? Odpowiedź jest prosta: zrobili wszystko, co w ich mocy, wprowadzając niezwykłe cechy własnego moda i wykorzystując możliwości silnika Source do granic możliwości. Gra przedstawia fikcyjne konflikty na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Środkowej, w których biorą udział: powstańcy i zwykłe oddziały. Deweloperzy dążyli do realistycznego doświadczenia i nie uwzględniali celownika, pozostawiając graczy polegających wyłącznie na dokładności strzelania. Broń generuje autentyczne dźwięki wystrzałów. Istnieje mnóstwo map i trybów gry zarówno w trybie współpracy, jak i dla wielu graczy. Dobrze znany deathmatch i capture the flag są przedstawiane z pewnym zwrotem akcji i polegają w dużej mierze na taktyce i koordynacji całego oddziału. Nie bez powodu zaimplementowano Voip w grze: czasami ważne jest, aby poinformować dowódcę oddziału o swoim miejscu pobytu i aktualnym stanie pola bitwy. Mobilność odgrywa również ważną rolę w Insurgency, więc lepiej wcześniej dostosuj swój strój pod kątem szybkości ruchu. Wszystkie tryby gry są dostępne offline do ćwiczeń. Logiczne jest ćwiczenie przed zanurzeniem się w wciągających bitwach online ze znajomymi.

Tags: FPS, Realistic, Tactical, Multiplayer, Shooter, Action, Military, Team-Based, Co-op, First-Person, Strategy, War, Online Co-Op, Competitive, Indie, Simulation, PvP, Singleplayer, Atmospheric, Adventure

VIDEO

INSURGENCY ZRZUTY EKRANU

WYPRÓBUJ WSPANIAŁE WCZEŚNIEJSZE I DALSZE CZĘŚCI GRY INSURGENCY

Wymagania Systemowe

OS: Windows® 7

Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Video card must be 512 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0

Hard Drive: 10 GB HD space

DirectX: 9.0c